Väntar på husse

Husse reser från Bangkok idag på morgonen lokal tid. Jag räknar med att få utföra hysterisk glädjedans ikväll någon gång.Jag vill ha min flock fulltalig.

Under tiden följer jag matte som en skugga, från rum till rum. Jag vill ju veta vad hon har för sig, inte minst – eller snarare framför allt – när hon uppehåller sig i köket.

Matte städar som en besatt. Det har hon hållit på med i en vecka nu, men i slow-motion. Nu har det uppstått ett så kallat skarpt läge. Själv väntar jag på husse.

Längtar

There are no comments on this post.

Kommentera

