Måste avreagera mig

Jag blev obeskrivligt glad när husse steg in genom dörren igår kväll. Han har varit bortrest i flera veckor så jag trodde nästan att han inte skulle minnas vem jag är. Inga problem!

Nu är jag så glad att jag måste avreagera mig. Att tugga känns rätt.

Bra terapi för att uppnå lugn

Sedan ska jag äta annat godis matte hittade i livsmedelsaffären – Skånepastej från Sverige.

Hur resonerade man på Scan vid namngivningen? Hade varit intressant att höra.

Bilden suddig, men läsbar

2 svar

  1. Gruffa!

    Vad härligt att din husse är tillbaka!

    Tuggben är ett förträffligt sätt att lugna sig. Jag brukar ibland använda mig av den metoden mitt i natten, men matte tycker inte så mycket om det, eftersom den ”knakar och brakar” när benet går sönder. Nåväl! Inte mycket hon kan göra åt det!

    Beträffande din andra bild, så tror jag att Scan kanske tror att Skåne fortfarande tillhör Danmark, eller vad tror du?

    Hur mår ditt ben nu för tiden? Är du redo för en fotbollsmatch? Varje kväll när jag går ut på ”sista kiss-rundan” tvärnitar jag framför fotbollsplanen och hoppas att du ska dyka upp. Matte tycker jag är lite korkad, som inte omedelbart ser att du inte är där, men jag tänker att om jag stirrar extra länge så dyker du nog upp så småningom. Jag tillåts dock inte pröva min teori särskilt länge.

    Hoppas du mår bättre i alla fall.

    Kram från Charlie

    • Tack Charlie för dina glada rader – vi tänker lika 🙂 Kram från mig, Gruffa

Kommentera

